Doriți să faceți o plângere cu privire la un produs?
Ați găsit un defect sau o defecțiune la un produs pe care l-ați cumpărat? Vă rugăm să nu ne trimiteți imediat articolul înapoi. Citiți ghidul nostru de reclamații de mai jos și contactați-ne în schimb, deoarece majoritatea cazurilor pot fi închise înainte ca articolele să fie trimise înainte și înapoi.
În conformitate cu Legea daneză de vânzare a mărfurilor, aveți dreptul de a depune o plângere de 24 de luni pentru toate produsele. Acest drept de reclamație înseamnă că dumneavoastră, clientul, puteți reclama defectele produsului care au fost prezente la livrare. Cu toate acestea, este o condiție prealabilă ca aceste defecte să nu fie cauzate de utilizarea incorectă a produsului sau din cauza altor activități/procese dăunătoare care au dus la defectarea sau deteriorarea acestuia. Prin urmare, veți pierde dreptul la reclamație, dacă produsul prezintă semne de utilizare necorespunzătoare, abuz, nu a fost întreținut așa cum este descris în manual sau s-au efectuat modificări în construirea/asamblarea produsului.
Dacă cererea este aprobată, produsul va fi reperat, înlocuit sau veți primi o rambursare sau o reducere a prețului, în funcție de situația specifică și de evaluarea colegilor de la departamentul de reclamații.
Nu uitați să depuneți reclamația într-un termen rezonabil de la identificarea defectului. Reclamațiile în termen de două luni sunt întotdeauna considerate ca fiind oportune.
Trimiteți-ne poze pentru a vă procesa și rezolva reclamația în timp util.
Pentru a vă deschide a vă deschide un caz, SkatePro va avea nevoie de un număr de imagini și/sau videoclipuri trimise prin e-mail la adresa noastră de e-mail. După ce toate informațiile și imaginile sunt colectate, vom evalua detaliile, proces care în mod normal nu durează mai mult de câteva zile lucrătoare.
Vom avea nevoie de poze cu:
- Întregul produs din unghiuri diferite
- Imagini detaliate ale uzurii /defecțiunii
- În cazul bicicletelor: numărul de serie care se găsește pe cadrul bicicletei
Notă: Dacă este dificil să capturați problema pe fotografii, nu ezitați să ne trimiteți și un videoclip folosind produsul. Imaginile trebuie să fie clare și făcute într-o lumină bună. Vă recomandăm ca dimensiunea totală a atașamentelor să nu depășească 20 MB, în caz contrar, fișierele ar putea să nu ajungă în email-ul nostru. Dacă fișierele dvs. depășesc limita menționată, vă recomandăm să împărțiți fișierele în 2 sau 3 e-mailuri.
În plus, vă rugăm să transmiteți următoarele informații:
- Transcrierea numărului de serie al cadrului
- Cum a apărut deteriorarea/defecțiunea?
- Ce fel de trick-uri/cascadorii au fost efectuate recent?
- Care este greutatea utilizatorului?
- Care este nivelul de experiență al utilizatorului?
- Care este numărul de comandă?
În urma colectării tuturor informațiilor și imaginilor necesare, vom evalua detaliile și problema dvs., care, în mod normal, nu durează mai mult de câteva zile lucrătoare.
În cazul în care doriți să depuneți o plângere sau aveți întrebări suplimentare, nu ezitați să ne contactați.