Reclamație pe roți?
Din păcate, nicio roată nu poate rezista la orice. Roțile care sunt produse cu scopul de a face trucuri sunt adesea expuse la presiuni extreme și au, prin urmare, ca toate celelalte roți, o durabilitate limitată.
De fiecare dată când practici trucuri de spinning, cum ar fi un tail whip sau un 360, aterizezi lateral, ceea ce este greu pentru roți. Dacă acest lucru se repetă de mai multe ori, materialul roții se poate rupe sau părți din el pot fi smulse.
Așadar, cum decideți dacă poate fi un caz de reclamație sau dacă este rupt din cauza utilizării?
Aici vedeți o imagine a unei roți noi (roata din dreapta) și a unei roți, care este rezonabil de nouă, prezentând mai puțin de 30% uzură (roata din stânga).
Dacă roata arată rezonabil de nouă, cu o uzură mai mică de 30% (așa cum s-a descris anterior), iar uretanul s-a separat clar de butuc, atunci este posibil să existe o eroare de producție (a se vedea imaginea).
Dacă roata prezintă o uzură mai mare de 40% și uretanul este smuls sau rupt, dar încă atașat de butuc, atunci acest lucru arată că nu există o eroare de producție (a se vedea imaginea).
Dacă frânați foarte puternic pe scuter, atunci roata din spate poate fi blocată, creând așa-numitele "puncte plate". Un flat spot dă o linie dreaptă în curba roții și face ca mersul să fie accidentat. Un "flat spot" nu este o eroare de producție sau judecat ca o reclamație. Motivul pentru un "flat spot" este utilizarea (greșită) a scuterului.