Revendicări pe punți?
Din păcate, nu există nicio platformă care să reziste la orice. Pardoselile produse în scopul trucurilor sunt adesea expuse la presiuni extreme, în special la aterizări și, prin urmare, au o durabilitate limitată.
În general, cu cât puntea este mai ușoară, cu atât durata de viață a punții este mai scurtă. În afară de aceasta, frecvența și duritatea utilizării au, de asemenea, un impact foarte mare asupra duratei de viață. Toți riderii buni care fac trucuri pe scutere au experiența că deck-ul se va rupe după uzură.
Așadar, cum decideți dacă o reclamație privind o punte va fi acceptată sau dacă se datorează utilizării?
Exemplu în care o reclamație va fi uneori acceptată
Aici vedeți o imagine a unei punți care s-a rupt în perioada de despăgubire de 2 ani. Sudura de pe punte este ruptă.
După cum puteți vedea în cele 2 imagini, puntea a fost utilizată pentru trucuri și are urme normale de utilizare pe partea inferioară a punții. De asemenea, puntea nu a fost modificată. Dacă există o eroare sau o piesă lipsă pe punte (în acest caz, de obicei, o eroare la sudură), cererea va fi acceptată și veți primi o punte nouă.
Exemple de cazuri în care o cerere de despăgubire va fi respinsă
Dacă puntea este uzată, așa cum se arată în această imagine, atunci rezistența punții a scăzut din cauza uzurii. Cererea de despăgubire va fi respinsă indiferent de vechimea plăcii. O cerere de despăgubire pentru un scuter modificat (cu găuri, echipament nestandard montat etc.) va fi întotdeauna respinsă.
În final, câteva sfaturi despre cum să vă faceți puntea să dureze mai mult:
- Aterizați întotdeauna cu genunchii îndoiți pentru a absorbi șocul aterizării
- Păstrați totul pe scuter strâns, inclusiv axele și căștile
- Evitați măcinarea pe suprafețe rugoase
- Limitați numărul de fly-out-uri pe care le efectuați
- Nu vă aruncați niciodată trotineta!