Cumpărarea unei frâne pentru scuter
O frână este concepută pentru a vă încetini sau pentru a evita un accident.
Apăsați ușor pe frână în timp ce vă înclinați greutatea înapoi pe scuter pentru o putere de frânare optimă.
Nu blocați niciodată roata/frâna pe scuter, acest lucru va duce la o putere de frânare slabă și va crea puncte plate pe roată, indiferent de marca sau calitatea roții pe care o folosiți.
Ilustrația de mai jos prezintă cele mai frecvent utilizate 2 frâne.
- O frână cu arc este montată pe șurubul atașat, care este apoi atașat la punte. Un arc pe bolț se asigură că frâna este îndreptată în sus și departe de punte.
- O frână de aripă flexibilă este o placă metalică lungă care a fost pre-curbată pentru a se potrivi în jurul roții. De obicei, este fixată de punte cu unul sau mai multe șuruburi. Apăsarea plăcii metalice va face ca întreaga placă să se îndoaie spre roată.
Ambele tipuri de frâne sunt fabricate pentru roți de 100 mm și 110 mm, acest lucru fiind de obicei specificat în detaliile produsului.
Indicații:
- Nu blocați niciodată frâna (pentru a evita punctele plate, un punct plat face ca roata să sară)
- Frânele cu arc au mai multe piese și sunt adesea considerate mai zgomotoase decât frânele flex fender.
- Frânele flex fender au de obicei o durată de viață mai scurtă din cauza designului.
- Nu este posibil să se obțină o frână complet silențioasă pentru perioade mai lungi de timp.
- Roțile de 110 mm nu se vor potrivi frânelor de 100 mm.
- Roțile de 100 mm se vor potrivi și vor funcționa sub o frână de 110 mm.
- Nu toate frânele se potrivesc tuturor punților. (Folosiți aceeași marcă și același tip)
- Frânele Flex Fender se pot rupe ușor dacă o roată este uzată, deoarece placa trebuie să parcurgă o distanță mai mare pentru a ajunge la ea. Întotdeauna înlocuiți roțile înainte ca acestea să fie complet uzate!
În acest videoclip, vă demonstrăm cum să montați o frână flex fender pe puntea dvs:
Du-te înapoi la Asamblarea unei trotinete Trick personalizate
Înapoi la Explicația scuterelor de acrobație