Comanda de retur
Doriți să ne returnați un produs? Nicio problemă, ne-am asigurat că procesul este cât se poate de simplu.
Vă recomandăm să folosiți sistemul nostru online de retur, deoarece este cea mai simplă opțiune. Aici aveți opțiunea de a folosi serviciul nostru de expediere a returului pentru 29 Lei, dacă doriți.
Alternativ, vă puteți înregistra online și fie:
- refuzați să acceptați coletul la livrare
- să ni-l trimiteți înapoi cu un serviciu de livrare auto-organizat
Întrebări frecvente
Cât timp am la dispoziție pentru a-mi returna comanda?
SkatePro vă oferă opțiunea de a returna produsele timp de până la 365 de zile de la primire.
Care este adresa de returnare?
SkatePro ApS
Omega 6
8382 Hinnerup
Danemarca
Pachetul trebuie să fie trimis direct la această adresă. Pachetele livrate la magazinele de coletărie nu vor fi preluate.
Vă recomandăm să folosiți sistemul nostru online de retur, deoarece este cea mai simplă opțiune. Aici aveți opțiunea de a folosi serviciul nostru de expediere a returului pentru 29 Lei, dacă doriți.
Cum pot schimba un produs?
Puteți să ne returnați cu ușurință produsele dvs. și să plasați o nouă comandă pentru articolul de schimb dorit. După ce primim și procesăm coletul de retur, vom procesa rambursarea așa cum a fost înregistrată în cazul de retur (fie către metoda de plată inițială, fie ca credit client).
Pot returna toate articolele?
Majoritatea produselor pot fi returnate, dar nu există drept de retragere la cumpărare:
- Produse personalizate, cum ar fi schiuri cu legaturi montate sau trotinete, skateboard-uri și biciclete BMX personalizate.
- Servicii precum asamblarea scuterelor sau ascuțirea patinelor de gheață
Excepții de la dreptul de retragere
Voi primi rambursarea costurilor de expediere?
Dacă vă retrageți de la o achiziție, sunteți responsabil pentru costurile de expediere înapoi.
Vă recomandăm să folosiți sistemul nostru online de retur, deoarece este cea mai simplă opțiune. Aici aveți opțiunea de a folosi serviciul nostru de expediere a returului pentru 29 Lei, dacă doriți.
Dacă regretați achiziția, vă vom rambursa costurile de transport pentru livrare în următoarele condiții:
- Trebuie să ne notificați despre regretul dvs. în termen de 14 zile de la primirea bunurilor.
- Trebuie să returnați bunurile în termen de încă 14 zile.
- returnați întreaga comandă (relevant numai dacă ați comandat mai multe produse)
- Ați selectat cea mai ieftină metodă de livrare a noastră. În caz contrar, vă vom rambursa doar costul de livrare echivalent cu cel al celei mai ieftine opțiuni.