Ghid de cumpărare a barelor pentru scuter Pro
Bine ați venit la ghidul nostru cuprinzător al cumpărătorului pentru barele de trotinetă pro. Scopul nostru este să vă ajutăm să navigați prin gama largă de opțiuni disponibile, făcându-vă mai ușor să alegeți bara de scuter potrivită.
Vom răspunde la întrebările pe care le-ați putea avea înainte de a achiziționa o nouă bară de scuter pro. Veți afla despre aspecte centrale precum înălțimea barei, compatibilitatea și materialul barei. Pregătiți-vă să vă modernizați scuterul cu cea mai bună bară pe care o puteți găsi!
Sumar
Sumar
Cum să găsiți înălțimea corectă a barei de scuter?
Înălțimea barei de scuter Pro joacă un rol semnificativ în selectarea barei potrivite. Înălțimea barei scuterului va afecta foarte mult stilul de condus și confortul dumneavoastră, așa că este o idee bună să acordați o atenție sporită atunci când selectați înălțimea barei.
În primul rând, înălțimea barei este o chestiune de preferințe personale. Pentru începătorii care nu și-au stabilit încă propriile preferințe personale, anumite orientări facilitează alegerea înălțimii corecte a barei.
Așadar, cât de înalte ar trebui să fie barele pentru scuter? În mod ideal, barele scuterelor Pro ar trebui să ajungă undeva între șolduri și ombilic atunci când stați pe sol cu platforma scuterului între picioare. Această înălțime asigură confortul și pârghia optimă pentru efectuarea trucurilor. Cu barele la această înălțime, puteți rula cu spatele drept, având în același timp o pârghie suficientă. Dacă sunteți începător și sunteți împărțit între două înălțimi ale barelor care se încadrează în intervalul recomandat, vă sugerăm să optați pentru cea mai înaltă, deoarece oferă în general un control mai bun.
Dacă luați în considerare mărimi mai mari sau mai mici atunci când achiziționați noi bare de trotinetă - sau dacă nu sunteți sigur dacă să optați pentru o versiune mai înaltă sau mai scurtă a unei anumite bare - acest tabel vă poate fi de ajutor.
Aspect | Bare mai înalte | Bare mai scurte |
---|---|---|
Confort | Mai puțină presiune asupra spatelui datorită poziției mai drepte | Necesită ca pilotul să se aplece în față, ceea ce poate cauza o presiune mai mare asupra spatelui |
Trucuri | Mai mult control asupra grindurilor și manualelor | Mai mult control atunci când aruncați scuterul în aer |
Stabilitate | Mai stabilă | Mai agilă și mai receptivă |
Stil | Stradă (în general) | Parc (în general) |
Cum se măsoară înălțimea barei de scuter
Atunci când cumpărați o bară pentru scuter, veți găsi înălțimea listată în specificațiile produsului. Cu toate acestea, această măsurătoare singură nu oferă un răspuns exact cu privire la înălțimea pe care o va avea scuterul dvs. odată ce bara este montată.
Pentru a determina cu exactitate înălțimea totală a scuterului dvs. cu noua bară montată, măsurați de la partea inferioară a roții din față până la punctul în care se va sprijini partea inferioară a barei scuterului atunci când aceasta este montată. Poziția acestui punct depinde de sistemul de compresie al scuterului dvs.
Cum să măsurați înălțimea totală a scuterului:
- SCS: Măsurați de la partea inferioară a roții din față până la punctul central al clemei. Adăugați această măsurătoare la înălțimea barei pentru a obține înălțimea totală a barei scuterului.
- HIC/IHC/ICS: Măsurați de la partea inferioară a roții din față până la partea inferioară a clemei. Adăugați această măsurătoare la înălțimea barei și veți ști înălțimea totală a scuterului după adăugarea noii bare.
Dacă aveți nevoie de mai multe informații, suntem bucuroși să vă ajutăm. Iată câteva linkuri utile:
Cum să alegeți lățimea corectă a barei de scuter?
Atunci când selectați lățimea barei pentru scuter, trebuie să potriviți lățimea barei cu lățimea umerilor dvs. personali. Măsurați lățimea umerilor dvs. mergând de la umăr la umăr și apoi adăugați un centimetru sau doi. Acest lucru vă va ajuta să găsiți o lățime a barei care să nu vă facă să vă simțiți inconfortabil. Barele care sunt prea înguste ar putea arăta ciudat și ar putea duce la disconfort la nivelul încheieturilor și umerilor. În schimb, barele prea late îți pot împiedica abilitatea de a face anumite trucuri, iar mâinile prea depărtate pot fi, de asemenea, inconfortabile pentru umeri și încheieturi.
Dacă vă gândiți dacă să optați pentru o bară de trotinetă mai îngustă sau mai lată, luați în considerare următorii factori:
- Bare mai late: Mai stabile și mai ușor de prins
- Bare mai înguste: Mai agile și mai ușor de rotit
Diametrul barei de scuter: Bare de scuter supradimensionate vs. standard
Diametrul barelor de scuter este definit ca fiind standard sau supradimensionat:
- Standard: 32 mm diametru exterior / 28 mm diametru interior
- Mix: 35 mm diametru exterior / 28 mm diametru interior (majoritatea barelor din aluminiu)
- Supradimensionată: 35 mm diametru exterior / 32 mm diametru interior
Principala diferență dintre barele de scuter standard și cele supradimensionate constă în greutatea și caracteristicile lor de rezistență. În general, barele supradimensionate sunt ușor mai puternice și mai grele, în timp ce barele de dimensiuni standard sunt mai ușoare și mai slabe.
Barele din aluminiu sunt un pic glumețe în această privință, deoarece au nevoie de material suplimentar pentru a fi suficient de puternice pentru tocaturi grele. Majoritatea barelor din aluminiu de pe piață au un diametru exterior de 35 mm și un diametru interior standard de 28 mm.
Compatibilitatea barelor de scuter
Atunci când selectați o nouă bară de scuter, este esențial să asigurați compatibilitatea cu restul configurației dvs. Puteți determina compatibilitatea unei bare de scuter prin revizuirea specificațiilor acesteia pentru a vedea ce sistem de compresie suportă.
- Dacă utilizați o configurație SCS, trebuie să vă asigurați că bara nu are o fantă - Puteți utiliza un adaptor SCS pentru a elimina fanta
- Dacă aveți o clemă SCS de dimensiune standard, bara trebuie să aibă diametrul exterior standard
- Dacă aveți o clemă SCS supradimensionată și doriți să folosiți o bară SCS de dimensiune standard, asigurați-vă că aveți o șaibă de clemă SCS corespunzătoare
Sistem de compresie |
Bare standard 32 mm diametru exterior 28 mm diametru interior |
Bare supradimensionate 35 mm diametru exterior 32 mm diametru interior |
Bare din aluminiu 35 mm diametru exterior 28 mm diametru interior |
---|---|---|---|
Bare pentru scutere SCS |
Compatibile dacă:
|
Compatibil dacă:
|
Compatibilă dacă:
|
Bare pentru scuter HIC |
NU COMPATIBILE |
Compatibile dacă:
|
NU COMPATIBIL |
Bare pentru scuter IHC |
Compatibile dacă:
|
NU COMPATIBIL |
Compatibilă dacă:
|
În cazul în care utilizați un set-up SCS și vă îndrăgostiți de o bară care are o fantă în partea de jos, puteți cumpăra un manșon SCS (numit și adaptor de bară SCS) în categoria noastră de compresie pentru scutere, dar multe bare HIC sau IHC includ un adaptor SCS. Căutați-le aici:
Avem mai multe ghiduri care sunt relevante pentru subiectul compresiei scuterelor pro și al compatibilității diferitelor piese care sunt . Găsiți răspunsuri la întrebările dvs. în aceste ghiduri:
Bare de scuter din titan
Barele din titan sunt la fel de ușoare ca barele din aluminiu și la fel de puternice ca barele din oțel. Prin urmare, au devenit o alegere populară în rândul piloților experimentați de trotinete. Motivul general pentru a cumpăra o bară din titan pentru scutere este raportul magnific rezistență-greutate. Nu va trebui să vă faceți griji că barele dvs. se rup în timpul sesiunilor sălbatice și, deoarece este atât de ușor, acestea nu vă vor împiedica performanța.
Titanul este mai scump în comparație cu cromoliul sau aluminiul, iar rezistența și proprietățile sale excepționale înseamnă că producerea barelor din titan necesită mai multe resurse. În consecință, barele din titan tind să vină cu un preț mai mare.
Riderii nou-veniți la barele din titan sunt adesea surprinși de capacitatea acestora de a flexa. Deși poate fi nevoie de ceva timp pentru a vă obișnui, această flexibilitate se poate dovedi în cele din urmă avantajoasă pentru stilul dumneavoastră de pilotaj. Pe măsură ce vă obișnuiți cu flexibilitatea barelor din titan, puteți începe să o vedeți ca pe un avantaj, deoarece absoarbe o parte din impactul care trece prin bară la aterizările grele.
O altă diferență notabilă între barele din titan și cele din oțel sau aluminiu este că atunci când barele din titan se rup în cele din urmă (după ani de utilizare intensă), acestea nu slăbesc și nu se îndoaie treptat. În schimb, acestea tind să se rupă. Dacă observați orice semne de uzură pe barele dvs. de titan (care apar de obicei numai după ani de utilizare intensă), este recomandabil să le înlocuiți prompt.
Pro:
- Durabile
- Ușoare
- Flexibilitate
Contra:
- scumpă
- Flexibilitate (unii rideri nu o plac)
- Susceptibile de a se rupe atunci când se rup în cele din urmă.
Puteți filtra selecția noastră de bare în funcție de material pentru a vedea toate barele noastre din titan:
Bare de scuter din aluminiu
Barele de aluminiu pentru scutere profesionale sunt apreciate pentru greutatea lor redusă, ceea ce le face ideale pentru piloții care acordă prioritate agilității și manevrabilității. Greutatea redusă a barelor din aluminiu poate fi deosebit de avantajoasă atunci când se execută trucuri și manevre complexe în aer. În plus, barele din aluminiu sunt adesea mai accesibile, ceea ce le face o opțiune prietenoasă cu bugetul pentru cei care caută bare favorabile trucurilor.
Cu toate acestea, rezistența limitată a barelor din aluminiu este un dezavantaj notabil. Acestea sunt mai susceptibile la îndoire sau rupere în comparație cu barele din oțel sau titan. Pentru a aborda această slăbiciune, barele din aluminiu prezintă adesea caracteristici de stabilizare, cum ar fi gussets sau pene în punctul în care sunt sudate piesele de bare, adăugând rezistență structurii.
Pro:
- Ușoare
- Accesibilă
Contra:
- Mai puțin durabile
- Rigid / fără flexibilitate
Dacă doriți să vedeți selecția noastră de bare din aluminiu, puteți filtra categoria în funcție de material:
Bare Scooter Chromoly
Barele de scuter pro din oțel, cunoscute și sub denumirea de bare chromoly, sunt foarte apreciate pentru durabilitatea remarcabilă și accesibilitatea lor. Cu toate acestea, ele au o greutate mai mare în comparație cu barele fabricate din alte materiale.
Spre deosebire de barele din aluminiu, care adesea încorporează burdufuri sau forme în Y pentru o rezistență sporită, barele din cromoly pot fi fabricate în adevărate forme în T datorită rezistenței inerente a materialului.
Barele din oțel sunt utilizate în mod obișnuit în configurațiile de stradă, chiar și de către piloții profesioniști de scutere. Nu toți piloții prioritizează configurațiile ultraușoare, așa că, indiferent dacă sunteți începător sau profesionist experimentat, barele din cromoli pentru scutere profesionale sunt o alegere fiabilă de luat în considerare!
Pentru a elimina o parte din greutatea suplimentară, unele bare de trotinetă din cromoli utilizează tuburi butted. Acest lucru înseamnă că anumite zone ale barelor au tuburi mai subțiri pentru a reduce greutatea totală, menținând în același timp rezistența. Barele din cromoli sunt potrivite pentru începători și puteți găsi o bară din cromoli care funcționează pentru fiecare sistem de compresie.
Pro:
- Durabilă
- Rezistente
- Accesibilă
- În formă de T
Contra:
- Greu
Mergeți la selecția noastră de bare de scuter și filtrați după material pentru a vedea toate barele noastre de scuter pro din cromoly:
Barele Y sau Barele T pentru scutere Pro?
T-bars și Y-bars își trag numele de la formele lor distincte. Alegerea între ele se reduce în cele din urmă la preferințele personale, deoarece niciuna nu este în mod inerent superioară celeilalte.
Barele în formă de T sunt considerate, de obicei, puțin mai slabe, deoarece le lipsesc burdufurile sau bretelele care să consolideze legătura dintre ghidon și tubul inferior. În consecință, barele în formă de T sunt adesea fabricate din oțel sau titan.
Pe de altă parte, barele în formă de Y prezintă întărituri care le fac puțin mai puternice. Ca urmare, barele din aluminiu sunt de obicei proiectate în formă de Y.
Decizia de a opta pentru barele T sau Y este adesea influențată de o combinație de factori, inclusiv estetica, preferințele personale bazate pe modul în care se simt în timpul utilizării și alinierea la un anumit stil sau identitate ca utilizator de scuter. În cele din urmă, ambele tipuri oferă propriile avantaje și răspund diferitelor preferințe ale motocicliștilor.
Înclinarea spre spate și înclinarea spre sus
Înclinarea în spate se referă la unghiul ghidonului spre pilot, în timp ce înclinarea în sus se referă la unghiul ascendent al ghidonului. Aceste caracteristici au un impact semnificativ asupra ergonomiei scuterelor, oferind o poziție mai relaxată și mai naturală pentru încheieturi.
Înclinarea în spate și înclinarea în sus sunt caracteristici tipice ale barelor în formă de Y, în timp ce barele pentru scutere profesionale în formă de T prioritizează simplitatea și un design direct.
Mergeți și verificați toate barele noastre cool în formă de Y și T: