Cumpărarea roților de scuter
Fiecare roată are nevoie de 2x rulmenți și 1x distanțier pentru a funcționa.
Roțile sunt fabricate din diferite materiale, dimensiuni, duritate, profiluri și diferite miezuri.
Ilustrația vă spune ce este ce.
Miezuri
- Miez solid. Miez masiv pentru durabilitate maximă.
- Miez cu raze. Miez cu găuri și decupaje. Face o roată ușoară, dar și mai slabă!
- Miez gol. Interior gol pentru greutate redusă, menținând în același timp rezistența. (Nu la fel de puternică ca miezul solid)
- Miez din plastic, nu este ilustrat. Miezurile din plastic nu rezistă mult și sunt puțin flexibile.
- Miez din fagure de miere, Nu este ilustrat, Același principiu ca și miezul gol, dar este și mai ușor datorită găurilor perforate.
Profiluri
- Profil plat (un profil plat care oferă rezistență cauciucului și aderență maximă)
- Profil îngust (un profil îngust vă oferă viteză)
Duritatea
- Scara durometrului merge de la 0-100a, unde 100a este cea mai dură. Majoritatea roților de scutere sunt de 85a.
- Roțile dure durează mai mult, sunt mai alunecoase, dar sunt și mai rapide!
- Roțile moi se uzează mai repede, dar au o aderență bună, excelente pentru parcuri și utilizare în interior.
- Nu toți producătorii informează duritatea roții, atunci pur și simplu încercați-o.
Montarea rulmenților în roată
- Poate fi dificil să montați rulmenți într-o roată, am realizat un ghid video pentru Montarea rulmenților într-o roată de scuter cu miez metalic aici.
Indicații
- Instalați întotdeauna rulmenții astfel încât să fie aliniați 100% cu centrul, altfel atât rulmenții, cât și centrul roții vor fi deteriorate.
- Lovirea roții sau a rulmenților cu un ciocan în timpul instalării va anula garanția și dreptul de a revendica articolul.
- Unele roți cu profil plat nu se vor potrivi în furcile față cu profil ascuțit.
- Întotdeauna înlocuiți roțile atunci când sunt uzate, pentru siguranța dumneavoastră, dar și pentru a nu distruge frâna Flex fender!
Reclamație sau uzură?
Roțile care sunt produse cu scopul de a face trick-uri, sunt adesea expuse la presiuni extreme și au, prin urmare, ca toate celelalte roți, o durabilitate limitată.
De fiecare dată când practici trucuri de spinning, cum ar fi un tail whip sau un 360, aterizezi lateral, ceea ce este greu pentru roți. Dacă acest lucru se repetă de mai multe ori, materialul roții se poate rupe sau părți din el pot fi smulse.
Așadar, cum decideți dacă se poate depune o cerere de despăgubire sau dacă este ruptă din cauza utilizării?
Puncte plate
Dacă frânați foarte puternic pe scuter și blocați frâna astfel încât roata să fie apăsată pe asfalt, în timp ce conduceți, blocând roata din spate, se poate crea un așa-numit "flat spot". Un flat spot dă o linie dreaptă în curba roții și face ca mersul să fie accidentat.
Un "flat spot" nu este o eroare de producție și nu va fi acoperit de garanția standard. Motivul pentru un "flat spot" este utilizarea (greșită) a scuterului, deoarece nicio roată nu este mai dură decât asfaltul.
Dehub
Dedesubt, vedeți o imagine a două roți. Roata stângă, care este rezonabil de nouă, prezentând mai puțin de 30% uzură și o roată complet nouă (roata dreaptă).
Dacă roata arată rezonabil de nouă, cu mai puțin de 30% uzură, iar uretanul s-a separat clar de butuc, atunci este posibil să existe o eroare de producție, așa cum se arată în imaginea de mai jos:
Dacă roata prezintă o uzură mai mare de 40% și uretanul este smuls sau rupt, dar încă atașat de butuc, atunci adesea nu este o eroare de producție.
Dacă credeți că există o eroare de producție la articolul dvs., consultați ghidul nostru de reclamație pentru a vedea ce informații trebuie să ne trimiteți pentru a începe o reclamație.
Mergeți înapoi la Asamblarea unei trotinete cu trucuri personalizate
Întoarceți-vă la Scutere cascadorie explicate aici.