Ajutor & Contact
Nelămuriri cu privire la produse? Vezi guides noastre |
Sunați-ne sau trimiteți-ne un e-mail |
Luni - Joi: 11:00-17:00
Aveți întrebări? Sunați 0316 304 275 Sau trimiteți-ne un mesaj: |
Cont & Comenzi |
Schimbați adresa de livrareÎn cazul în care comanda nu a fost expediată încă, este posibil să putem modifica adresa de livrare. Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail . |
Schimbați-mi adresa de e-mail sau numărul de telefonDin păcate, nu este posibilă schimbarea adresei de e-mail sau a numărului de telefon după ce a fost plasată comanda. |
Consultați starea curentă a comenziiPentru a vedea starea curentă a comenzii, accesați Pagina mea de comandă. |
Cum îmi răscumpăr cardul cadou?Dacă aveți un cod pentru card cadou, îl puteți adăuga fie pe contul dvs. SkatePro sau introduceți-l direct în timpul plății, unde selectați opțiunea Reduceți voucher / cupon, sub câmpul de plată. |
Cum îmi folosesc creditul SkatePro?Pentru a avea acces la creditul dvs., trebuie să vă conectați la contul dvs. SkatePro. Când sunteți autentificat, puteți plasa o comandă și puteți alege să plătiți cu creditul dvs. Apoi suma creditului dvs. va fi retrasă automat din totalul comenzii. |
Expediere și Livrare |
Cât durează transportul?Pentru a vedea estimările actualizate ale timpului de livrare, vă rugăm să mergeți la coșul de cumpărături sau să accesați pagina cu informatiile de expediere. |
De ce am 2 link-uri de urmărire?Avem 2 depozite, unul în Danemarca și unul în Belgia. În unele ocazii, expediem comanda dvs. din ambele depozite, ceea ce înseamnă că produsele nu vor fi trimise împreună și s-ar putea să nu ajungă în același timp. Când veți primi e-mail-ul referitor la comanda dvs. veți fi informat despre ambele comenzi, le puteți urmări prin linkurile primite, mai exact prin Track and Trace. |
Am primit un articol greșitVă rugăm să ne trimiteți un e-mail cu:
Vă rugăm să nu ne trimiteți articolul înapoi înainte de a lua legătura cu noi. Ne vom asigura ca va oferim o etichetă de retur atunci când ne veți contacta. :) |
Am primit un produs deterioratPachetul dvs. a fost deteriorat la sosire? A fost lipit de firma de livrare?
|
La comanda mea lipsește un produsVă rugăm să verificați cele 3 scenarii de mai jos: 1. Colet deteriorat Pachetul dvs. a fost deteriorat la sosire? A fost lipit de firma de livrare? Sau altceva indică faptul că un articol s-ar fi putut pierde în timpul transportului? Dacă da, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail cu:
2. Ai primit două link-uri de urmărire? Avem 2 depozite, unul în Danemarca și unul în Belgia. În unele ocazii, expediem comanda dvs. din ambele depozite, ceea ce înseamnă că produsele nu vor fi trimise împreună și s-ar putea să nu ajungă în același timp. Când veți primi e-mail-ul referitor la comanda dvs. veți fi informat despre ambele comenzi, le puteți urmări prin linkurile primite, mai exact prin Track and Trace. 3. Nici una dintre cele de mai sus Dacă coletul nu este deteriorat și există un singur link de urmărire în e-mailul dvs., vă rugăm să ne contactați. |
Returnări și Rambursări |
Cum pot returna comanda mea?Ai nevoie să ne înapoiezi ceva? Nicio problemă, ne-am asigurat să o facem fără probleme. La SkatePro vă puteți înregistra cu ușurință returul online și puteți comanda o etichetă pentru magazinul local de colete. |
Pot returna fiecare articol?Nu; nu orice lucru comandat poate fi returnat. Nu puteți returna serviciile pe care ne-ați solicitat să le efectuăm pentru a modifica produse și produse care au fost personalizate în funcție de nevoile dvs. Mai multe detalii: Excepții privind dreptul de retragere |
Pot schimba un produs?Puteți returna cu ușurință produsele dvs. și puteți plasa o nouă comandă pentru articolul de schimb dorit. De îndată ce vom primi pachetul de la dvs., vom procesa rambursarea si va vom informa atunci cand aceasta a fost efectuată. |
În cât timp trebuie să returnez un produs?La SkatePro puteți returna produsele dvs. în termen de 365 de zile. |
Aveți un produs defect?Ați găsit o defecțiune sau un defect la un produs cumpărat? Vă rugăm să nu ne trimiteți imediat articolul înapoi. Citiți-ne ghidul de cerere și contactați-ne în schimb, deoarece majoritatea cazurilor pot fi închise înainte ca articolele să fie trimise înainte și înapoi. |