Termeni și condiții
Acești termeni și condiții se aplică tuturor comenzilor efectuate prin skatepro.ro
Livrare
Oferim livrare cu: GLS
Timpul de livrare depinde de metoda de livrare selectată și de disponibilitatea produsului. Timpul de livrare estimat va fi afișat atunci când alegeți o opțiune de livrare.
Dacă bunurile au fost deteriorate în timpul livrării, contactați-ne cât mai curând posibil: email@skatepro.ro. Vă rugăm să atașați câteva fotografii în care se poate vedea clar deteriorarea.
Plăți
Puteți plăti cu:
- Credit card / debit card
- Klarna
- Plata în avans (Prepay) prin Transfer Bancar
Suma va fi dedusă de pe cardul dvs. atunci când comanda este expediată. Dacă utilizați un card de debit, suma va fi rezervată în contul dvs. în conformitate cu condițiile aplicabile cardului dvs. până când acceptăm sau refuzăm plata.
Dacă alegeți o metodă de plată care oferă plata amânată sau plata în rate, suma va fi dedusă în conformitate cu condițiile aplicabile metodei de plată alese.
Informații despre metodele de plată
Drept de retragere
În conformitate cu legislația europeană privind protecția consumatorilor, clienții au dreptul de a anula un contract de achiziție pentru orice motiv dat în termen de 14 zile de la primirea bunurilor. Aveți apoi la dispoziție încă 14 zile pentru a returna bunurile.
SkatePro vă oferă opțiunea de a returna bunurile timp de până la 365 de zile de la primire.
Starea bunurilor returnate
În calitate de client, aveți dreptul de a examina produsul așa cum ați face-o într-un magazin fizic, fără a vă afecta dreptul de a anula achiziția. Veți fi responsabil pentru orice scădere a valorii produsului ca urmare a inspecției dvs. și nu vi se permite să utilizați produsul în aer liber.
Trebuie să returnați produsul în ambalajul său original. Ambalajul poate fi deschis, dar nu distrus. Dacă ambalajul lipsește sau este deteriorat, acest lucru poate constitui o deteriorare a valorii pentru care veți fi considerat responsabil.
Articolul trebuie să fie bine ambalat atunci când îl returnați. Sunteți responsabil pentru starea coletului/bunurilor până când le primim noi. Vă sfătuim să păstrați chitanța poștală și numărul de urmărire.
Excepții de la dreptul de retragere
Nu există drept de retragere la cumpărare:
- Produse personalizate, cum ar fi schiuri cu legaturi montate sau trotinete, skateboard-uri și biciclete BMX personalizate.
- Servicii precum asamblarea scuterelor sau ascuțirea patinelor de gheață
Cum să vă invocați dreptul de retragere
Articolele pot fi returnate în următoarele moduri:
- Utilizați sistemul nostru de retur online (recomandat)
- Utilizați formularul standard de returnare din partea de jos a acestei pagini
- Vizitați magazinul nostru
Vă recomandăm să utilizați sistemul nostru de retur online, deoarece aceasta este cea mai ușoară metodă. Aici aveți opțiunea de a folosi serviciul nostru de expediere a returului.
Indiferent de metoda de expediere a returului, este responsabilitatea dvs. să vă asigurați că articolul ne este returnat în aceeași stare în care l-ați primit.
Adresa de returnare: SkatePro ApS, Omega 6, DK-8382 Hinnerup
Pachetul trebuie să fie trimis direct la această adresă. Pachetele livrate la magazinele de coletărie nu vor fi preluate.
Costuri de returnare
Dacă vă retrageți de la o achiziție, sunteți responsabil pentru costurile de expediere înapoi.
Rambursări
Vă vom rambursa achiziția prin aceeași metodă de plată pe care ați utilizat-o la plasarea comenzii, cu excepția cazului în care am încheiat un acord specific pentru a face altceva.
Dacă ați plătit cu un card cadou, suma va fi creditată în contul dumneavoastră SkatePro pentru achiziții viitoare. Dacă ați plătit o parte dintr-o comandă cu un card cadou, partea plătită cu cardul cadou va fi rambursată în contul dumneavoastră SkatePro. Suma rămasă va fi returnată metodei de plată pe care ați folosit-o la plata comenzii.
Vom emite rambursarea în termen de 14 zile de la primirea bunurilor returnate sau a dovezii că bunurile au fost trimise. Putem reține plata până când primim bunurile returnate sau până când furnizați dovada că bunurile au fost returnate. Acest lucru depinde de ceea ce se întâmplă mai întâi.
Dacă regretați achiziția, trebuie să ne notificați în termen de 14 zile și să returnați bunurile în termen de alte 14 zile pentru o rambursare completă, inclusiv transportul. Cu toate acestea, se aplică următoarele excepții:
- Vom returna numai costurile de livrare egale cu cea mai ieftină metodă de livrare. Orice cost de livrare suplimentar rezultat din selectarea unei alte metode de livrare nu va fi rambursat.
- Nu vom rambursa livrarea în cazul în care ați comandat mai multe produse și regretați doar o parte din achiziție
Revendicări
Dacă doriți să reclamați un produs, vă recomandăm să contactați SkatePro înainte de a returna produsul - în multe cazuri vom putea găsi o soluție prin care nu trebuie să ne trimiteți produsul înapoi.
Dacă descoperiți daune la produs care par să se fi produs în timpul transportului, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil, deoarece companiile de transport oferă de obicei doar o garanție de 5 zile. Nu uitați să anexați fotografii care să arate clar deteriorarea atât a coletului, cât și a produselor.
Ce este o reclamație valabilă?
Aveți dreptul să solicitați rambursarea în cazul în care ați primit un produs care era deteriorat sau defect. Puteți solicita rambursarea în cazul în care produsul are un defect material sau de fabricație sau în cazul în care ați fost dezinformat cu privire la produs.
Exemplele de cereri care vor fi respinse includ, dar nu se limitează la:
- Daune cauzate de uzura normală
- Daune rezultate din utilizarea necorespunzătoare sau inadecvată a produsului
- Daune rezultate în urma unor modificări care nu au fost prevăzute de producător
- Daune rezultate din faptul că produsul nu a fost întreținut în conformitate cu manualul de utilizare al producătorului
SkatePro nu oferă nicio garanție independentă. Reclamațiile care se încadrează în domeniul de aplicare al unei garanții oferite de producător pot fi făcute numai la producătorul care a oferit garanția.
Termene limită
Aveți dreptul de a reclama defectele unui produs până la 24 de luni de la primirea acestuia. Dacă descoperiți un defect, trebuie să ne contactați într-un termen rezonabil. Dacă ne contactați în termen de 2 luni de la descoperirea defectului, reclamația dvs. este oportună atâta timp cât se încadrează în perioada de 24 de luni.
Cum să faceți o reclamație
Trebuie să examinăm produsul pentru a evalua dacă reclamația este justificată.
Vă recomandăm să începeți prin a ne contacta la email@skatepro.ro. Vă rugăm să includeți imagini și o descriere detaliată a problemei, în care să explicați și modul în care a apărut problema.
Dacă reclamația este aprobată, putem alege să reparăm sau să înlocuim articolul. În unele cazuri, ne vom oferi să reducem prețul sau să rambursăm prețul integral al produsului.
Vă rugăm să rețineți că
- Acoperim costurile de expediere numai dacă reclamația este aprobată.
- Dacă organizați singur returnarea, vă solicităm să păstrați numărul de urmărire și chitanța. Vom acoperi doar o sumă corespunzătoare celei mai ieftine metode de expediere.
Dacă trebuie să examinăm articolul, vă rugăm să îl trimiteți la: SkatePro ApS, Omega 6, DK-8382 Hinnerup
Carduri cadou
Cardurile cadou sunt valabile timp de 3 ani de la emitere. Orice sold neutilizat va fi adăugat la creditul dumneavoastră SkatePro pentru utilizare ulterioară. Un sold neutilizat poate fi revendicat până la 1 an de la expirare.
Reclamații
Dacă doriți să reclamați achiziția dvs., vă rugăm să ne contactați la email@skatepro.ro sau 0316 304 275
Dacă nu reușiți să găsiți o soluție cu noi, puteți trimite o plângere la Online Dispute Resolution(portalul de plângeri online) al Comisiei Europene dacă locuiți într-o altă țară din UE decât Danemarca.
Contactați-ne
Dacă aveți întrebări cu privire la termenii și condițiile noastre sau dacă aveți orice alte întrebări cu privire la SkatePro, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați:
SkatePro
Omega 6
DK-8382 Hinnerup
Denmark
email@skatepro.ro
0316 304 275
C.I.F: DK28853866
SkatePro nu mai are TVA-ul înregistrat în România. Prin urmare, declarăm și plătim TVA-ul prin sistemul Uniunii OSS din Danemarca. Puteți afla mai multe informații pe link-ul Comisiei Europene website. Poți afla informații despre registrul comerțului companiei aici: CVR
Anexă: Formular standard de retragere
Acest formular trebuie completat și returnat doar dacă vă exercitați dreptul de retragere. Acesta poate fi trimis prin e-mail sau inclus în pachet atunci când returnați bunurile.
"Către SkatePro ApS
Doresc să îmi exercit dreptul de retragere în legătură cu contractul meu de cumpărare a următoarelor produse comandate (inserați data) / primite (inserați data): (inserați numele produsului). Cu stimă (Introduceți numele clientului, adresa, numărul comenzii, semnătura, data)"